Brentex haagiste konstruktsioon

BRENTEX N-seeria haagised on loodud nii igapäevaseks kui ka professionaalseks kasutamiseks. Kõik haagised on kuumtsingitud keevisraamil konstruktsiooniga ja vineeriga tugevdatud otsaportedega. N-seeria haagistel oleme kasutusele võtnud mitmeid olulisi insenertehnilisi lahendusi ja parandanud haagise kasutamise mugavust. Uue N-seeria haagise tunned ära värske disaini ning uue, N-tähte sisaldava, tootenime järgi. 

Raam

 

Haagiste keevisraamidel on kasutatud nelikanttoru millede sisekülgedel on töödeldud avad, mille kaudu kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikidel haagiste raamidel on lisaks nurgapostidele ka lisaks vähemalt 4 küljeposti ja neid ühendav keevitatud pealistoru. Tänu eelloetletud detailidele moodustatud sõrestikkonstruktsioon välistab haagiste külgmiste portede läbipainde ja raami pikkipainde haagiste kasutusjuhendi kohasel kasutamisel. Kõik avad raami detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket. 

Veotiisel

 

 

Haagiste veotiislid on valmistatud vähemalt 3mm paksusest nelikanttorudest, mida mööda kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikide haagiste veotiislitele on keevitatud tugiratta kinnitus profiil, mille ribaprofiil välistab võimaluse tugirattaklambri paigaldamisel veotiisli tala deformatsiooni. Kõik avad tiislite detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket.

Sild

 

Kõikide Brentex haagiste mudelitel kasutatakse amortisaatoritega lehtvedrusildu. Miks?

a) lehtvedru ca 1m peale jaotuv toetuspind suurendab võrreldes torsioonsildadega oluliselt haagise raami vastupidavust pikki läbipaindele
b) Tagab haagise sujuva vedrustuse ja stabiilsuse ka vähem koormatult
c) Pikendab hööglampide tööiga
Silla tala on valmistatud vähemalt 4mm paksuse seinaga nelikanttorust, mille kinnituseks kasutatakse 12mm läbimõõduga U-polte. Silla taladele keevitatud kinnitusdetailid on varustatud avadega ning kuumtsingitud terviklikult, et välistada korrosiooni teket. Sildadel kasutame ainult Saksamaa tootjate poolt valmistatud rumme (BPW, AL-KO).

 

Nelikant toruga tugevdatud ülemine serv

 

 

Haagiste keevisraamidel on kasutatud nelikanttoru millede sisekülgedel on töödeldud avad, mille kaudu kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikidel haagiste raamidel on lisaks nurgapostidele ka lisaks vähemalt 4 küljeposti ja neid ühendav keevitatud pealistoru. Tänu eelloetletud detailidele moodustatud sõrestikkonstruktsioon välistab haagiste külgmiste portede läbipainde ja raami pikkipainde haagiste kasutusjuhendi kohasel kasutamisel. Kõik avad raami detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket.

Küljeprofiilid

Kõik kastihaagised pikkusega kuni 4,1m on varustatud ühtsest painutatud profiilist küljeplekkidega, mis annab olulise lisatugevuse haagise pikki läbipaindele. Küljeplekkidele on ka painutatud kasti sisse eenduv tugevdusprofiil, mis suurendab küljeportede vastupidavust külgsuunalistele jõududele. Küljeprofiilid on tsingitud.

 

Vineeriga tugevdatud nii eesmine kui ka tagumine otsaporte

 

 

Kõikidel Brentex haagistel on baasvarustuses vineeriga tugevdatud otsaluugid. Otsaporte on painutatud kahest üksteist toestavast 1,2mm tsingitud profiilplekist, mis on omavahel liidetud otsaprofiilide ja neetide abil. Otsaported on varustatud kahe kuumtsingitud profiilist hingega. Pikad porte hinged ja tugevdatud otsaported annavad luukidele piisava tugevusvaru, et kasutada neid kergetehnika (ATV, mootorsaan, murutraktor, väiketraktor) pealesõidu teena. Luukide kasti poolne külg on sile, et välistada mootorsaaniga pealesõidul nende kahjustamine. Ported on teisaldatavad ja varustatud kahe portelukuga.

Metallist poritiivad ja praktilised astmelauad

Brentex haagistel on metallist poritiivad ja praktilised astmelauad. 

 

Uued otsaluugi hinged ja lukud külje peal

 

Haagiste keevisraamidel on kasutatud nelikanttoru millede sisekülgedel on töödeldud avad, mille kaudu kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikidel haagiste raamidel on lisaks nurgapostidele ka lisaks vähemalt 4 küljeposti ja neid ühendav keevitatud pealistoru. Tänu eelloetletud detailidele moodustatud sõrestikkonstruktsioon välistab haagiste külgmiste portede läbipainde ja raami pikkipainde haagiste kasutusjuhendi kohasel kasutamisel. Kõik avad raami detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket.

Tuled ja juhtmestik

Haagistel kasutatakse Austria ettevõtte "Aspöck" tulesid, millised on ühed parimad, mida selles valdkonnas pakutakse. Kõigil haagistel on tagurdus- ja udutuled. Brentex haagistel on kasutusel Austria "Aspöck" tehases valmistatud kompleksed veekindlad kaablisarjad. Kaablitel on 13 osaline ühenduspistik. Baasvarustusse kuulub ka ülemineku adapter 13-7-le. Kaabeldus paikneb tiisli ja raamitalastiku sees, mis suurendab veelgi elektrisüsteemi vastupidavust väliskeskkonna mõjudele.

 

Koormakinnitusaasad

 

Brentex kastihaagised on kõik varustatud vähemalt kaheksa kastisisese koormakinnitusaasaga, mis kinnituvad poltidega küljepostidele või alusraamile. Lisaks on haagistel vähemalt 4 kastivälist kinnitusaasa, mis on keevitatud raami külgtalade alusservale.

Põhjavineer

 

Haagiste kastide põhjaks kasutatakse ainult lamineeritud veekindlat vineeri. Lamineeritud veekindel vineer on ilmastikukindel ja vastupidav aastateks.

 

Ettepuuritud avad lisavarustuse lisamiseks

 

 

Haagiste keevisraamidel on kasutatud nelikanttoru millede sisekülgedel on töödeldud avad, mille kaudu kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikidel haagiste raamidel on lisaks nurgapostidele ka lisaks vähemalt 4 küljeposti ja neid ühendav keevitatud pealistoru. Tänu eelloetletud detailidele moodustatud sõrestikkonstruktsioon välistab haagiste külgmiste portede läbipainde ja raami pikkipainde haagiste kasutusjuhendi kohasel kasutamisel. Kõik avad raami detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket.

Lisavarustus

Haagiste veotiislid on valmistatud vähemalt 3mm paksusest nelikanttorudest, mida mööda kulgeb elektrisüsteemi kaabeldus. Kõikide haagiste veotiislitele on keevitatud tugiratta kinnitus profiil, mille ribaprofiil välistab võimaluse tugirattaklambri paigaldamisel veotiisli tala deformatsiooni. Kõik avad tiislite detailides on töödeldud enne kuumtsinkimist, et välistada korrosiooni teket. 

+